Thursday, October 18, 2007

رایو پیام

امروز هوا ابری است
و دلم گرفته است، شجریان در رادیو پیام می خواند
هوا اکنون 12 درجه بالای صفر است و در سردترین دما به 6 درجه بالای صفر خواهد رسید
...
چون می تواند کشیدن این پیکر لاغر من
اول دلم را صفا داد آیینه ام را جلا داد
آخر به باد فنا داد عشق تو خاکستر من
...
امروز روز بزرگداشت شیخ مفید، اندیشمند قرن 4 هجری است، او شاگردانی چون شیخ طوسی داشت
جشنواره پژوهش هنر 23 تا 29 آذر در سراسر کشور
هنگام اذان مغرب ساعت 18:12 دقیقه خواهد بود. بخش بعدی خبر ساعت 15:30 دقیقه
عکس روی جلد کتاب آتژه روبرویم است از نظر من فوق العاده است از مانکن های پشت ویترین عکاسی کرده است در اواخر قرن نوزدهم. ذهنم دائم پرش دارد
:وژن آتژه، وقت نماز، شیخ مفید، بد جوری قاطی کرده ام
نت هایی برای بلبل چوبی نوشته شمس لنگرودی روبرویم است
من دیگر نمی دانم در دنیا چه می گذرد
من دیگر قاطع نیستم
ما حداکثر ماهی کیلکای فیلسوفی هستیم در دل اقیانوس

بخش بعدی خبر ساعت 15:45 دقیقه
ترافیک سنگین در بزرگراه مدرس شمال به جنوب
من دیگر نمی دانم
در دنیای من چه می گذرد
من دیگر قاطع نیستم، ولی می خوهم بدانم
تو نازنین یار منی تو یار و غمخوار منی
من که می سوزم من که می سازم چرا دور از منی
بخش بعدی خبر ساعت 16:00
وباز هوا ابریست

No comments: